Registrai

Pagrindiniai įvairių valstybinių institucijų darbo įrankiai – informacinių sistemų pagrindu sukurti valstybiniai registrai. Juose kaupiama visa informacija apie svarbiausius šaliai, jos valdymui ir ūkio tvarkymui objektus. Šių registrų duomenys turi ypač svarbią teisinę reikšmę. Dauguma registrų keičiasi informacija su kitomis viešosiomis įstaigomis, teikia svarbią informaciją gyventojams, bankams, draudimo įmonėms ir kitiems verslo subjektams.

UAB „NRD“ įmonės darbo pradžia susijusi su pirmuoju registru Lietuvoje – 1998 metais sukurtu Hipotekos registru. Istorija įpareigoja, todėl įmonė ir toliau specializuojasi registrų kūrimo srityje, sprendžia bendrus valstybės registrų integralios sistemos kūrimo klausimus, rengiant teisės aktų projektus, kuriant ir į bendrą sistemą jungiant atskirus registrus, projektuojant ir diegiant valstybės registrus bei kitas objektyviai orientuotas informacines sistemas pagal užsakovų veiklos ir infrastruktūros reikalavimus. Įmonės specialistai yra sukaupę didelę registrų kūrimo strategijų, registrų eksploatavimo bei šiuolaikinių informacinių sistemų kūrimo patirtį.

Viena pagrindinių UAB „NRD“ veiklų Lietuvoje ir toliau yra Hipotekos įstaigos registrų (hipotekos, turto arešto aktų, testamentų, vedybų sutarčių, notarine tvarka patvirtintų įgaliojimų, neveiksnių ir ribotai neveiksnių asmenų bei sutarčių registrų) vystymas ir priežiūra. Pagrindiniai projektai užsienio rinkoje – registrų, tokių kaip įmonių, kilnojamo turto įkeitimų, intelektinių teisių, sukūrimas nuo galimybių studijos, teisinės aplinkos parengimo iki įdiegimo bei priežiūros Makedonijoje, Kosove, Mozambike, Vietname, Kenijoje, Ruandoje, Liberijoje ir Gvatemaloje.