Mauricijaus elektroninio registro sistema

Iššūkis

Projekto tikslas - optimizuoti bei kompiuterizuoti Registrų departamento tvarkomų registrų veiklos procesus juos kompiuterizuojant. Projektu buvo siekiama sumažinti registrų tvarkymo sąnaudas, per sąsajas su išoriniais registrais automatizuoti ir palengvinti duomenų tikrinimo procesą bei pagerinti kaupiamų duomenų kokybė.

Šalyje galioja taisyklės, pagal kurias sandoris ar dokumentas naudojamas su trečiomis šalimis privalo būti registruotas Mauricijaus Registrų departamento valdomų teisių ir dokumentų registre. Jį sudaro daugiau nei 30 registrų, kuriuose registruojami daugiau nei 200 tipų dokumentai, įskaitant nekilnojamo turto sandorius, kilnojamojo turto sandorius, įgaliojimus, įkeitimus, raštus ir kitus dokumentus. Iš viso per dieną įstaigoje registruojama daugiau nei 1000 dokumentų per dieną. Sistema naudojasi 150 įstaigos darbuotojų bei daugiau nei 1000 išorinių naudotojų. Registracijos metu surenkami mokesčiai sudaro ženklią valstybės biudžeto pajamų dalį, tad sėkminga registro veikla svarbi tiek teisiniu, tiek ir ekonominiu požiūriu.

Sprendimas

Mauricijaus Registrų departamento transformacija į e-Paslaugų organizaciją

Projekto rezultatai padėjo optimizuoti registravimo ir informacijos teikimo paslaugas bei sąnaudas.

  • Pilnai kompiuterizuoti registravimo procesai.
  • Per sąsajas su išoriniais registrais automatizuotas ir palengvintas duomenų tikrinimo procesas bei pagerinta kaupiamų duomenų kokybė.
  • Pereita nuo popieriniu būdu vykdomo registracijos proceso prie kompiuterizuoto registracijos proceso. Sukauptos visų registruojamų dokumentų skaitmeninės kopijos ir metaduomenys, reikalingi paieškai, mokesčių apskaičiavimui bei integracijai su išoriniais duomenų registrais atlikti.
  • Sukaupti duomenys platinami suinteresuotoms šalims už papildomus mokesčius.

eRegistry sistema yra viena iš didelio Mauricijaus eRegistry projekto (MeRP) dalių. Projektas buvo įgyvendintas dviem etapais:

  • Registrų departamento modernizavimas ir optimizavimas, diegiant aparatinę įrangą ir eRegistry programinę įrangą;
  • Paslaugų prieinamumas internete ir duomenų prieinamumas suinteresuotosioms šalims per internetinę vieno langelio savitarnos vartotojo sąsają.

Projektas padėjo optimizuoti registravimo ir informacijos teikimo paslaugas bei sąnaudas.

Suteiktos paslaugos

  • Peržiūrėta teisinė bazė ir procedūros bei pasiūlytos gerinimo rekomendacijos;
  • Sukurta moderni techninė infrastruktūra;
  • Sukurta ir įdiegta registro informacinė sistema, kompiuterizuojanti:
    • registravimo procesus įstaigoje,
    • elektronines registravimo paslaugas išoriniams vartotojams,
    • elektronines informacijos teikimo paslaugas išoriniams vartotojams,
    • duomenų apsikeitimą su išoriniais registrais.
  • Atliktas duomenų migravimas iš liktinių (angl. legacy) informacinių sistemų;
  • Suteiktos veiklos ir techninio personalo mokymų paslaugos;
  • Suteiktos 5 metų techninio palaikymo paslaugos.

Įtaka

  • Paslaugų teikimo įmonėms ir piliečiams kokybės gerinimas;
  • Verslo aplinkos gerinimas;
  • Kokybiško valdymo ir skaidrios politikos gerinimas;
  • Poveikis socialinei ir ekonominei politikai.

In November 2015, the Mauritius Registrar-General’s Department (RGD) won the, organized by the Ministry of Civil Service and Administrative Reforms in Mauritius. RGD attributes their win to the Mauritius Electronic Registry project.

  • 20%

    Metinių pajamų surinktų iš turto padidėjimas (2013-2014)

  • 7

    WB Doing Business nekilnojamo turto registravimo rodiklis pakilo per 7 pozicijas

  • 24/7

    Sandorių vykdymas, naudojantis Registrų departamento e-Paslaugomis

  • 0

    Žemės sandorių registravimas apsilankant Registrų departamente

Jeigu siekiate profesinių iššūkių, jeigu Jums svarbu būti stiprios komandos dalimi – prisijunkite prie mūsų!

Šiuo metu ieškome

Mūsų svetainėje yra naudojami slapukai („Cookies“), nes mes norime Jums užtikrinti geriausią vartojimo patirtį.    SUTINKU    Nustatymai