Zanzibaro verslo ir įkeitimų registrų kūrimo projektas

Iššūkis

Tanzanijos autonominio regiono – Zanzibaro – vyriausybė užsakė studiją Zanzibaro verslo ir nuosavybės registravimo agentūros (angl. Zanzibar Business and Property Registration Agency, BPRA) institucinės ir teisinės bazės bei verslo registravimo ir turto įkeitimo sistemų reformai atlikti. NRD pateikė šios studijos ataskaitą, kurioje buvo identifikuotos ir rekomenduotos geriausios praktikos ir reformos strategijos paslaugų, paremtų internetinės verslo ir nekilnojamojo turto įkeitimo registrų vystymu, modernizavimui.

Būsima internetinė registracijos sistema, skirta automatizuoti BPRA registracijos procesus, turėjo padidinti viešojo sektoriaus teikiamų paslaugų efektyvumą ir klientų aptarnavimo kokybę.

Sprendimas

Projektas apima:

  • technologinės platformos ir infrastruktūros auditą bei specifikavimą, minėtų dviejų registrų reikalavimų specifikavimą, atsižvelgiant į galimybių studijos rekomendacijas;
  • BPRA agentūros atstovų vizitą Lietuvoje;
  • kūrimo, įdiegimo, testavimo ir užbaigtų saugių registravimo sistemų (verslo registro ir įkeitimo registro) perdavimo paslaugas. Pagrindinės registrų savybės: internetinis registravimo paraiškų apdorojimas, internetiniai mokėjimai už paslaugas, informacijos paslaugos, integracijos su kitomis valstybinėmis įstaigomis duomenų patikrai atlikti.

Suteiktos paslaugos

Projekto rezultatai:

  • Verslo registravimo modulis
  • Įkeitimų registravimo modulis
  • Informacijos paslaugų užsakymo ir teikimo modulis
  • M&E modulis
  • Ataskaitų modulis
  • Standartinis API duomenims apie registro objektus užsakyti
  • Integracija su asmenų identifikavimo sistemomis (NIDA ir ZanID)
  • Naudotojų mokymai
  • Informacijos sklaidos programa
  • Kliento atstovų mokymai Lietuvoje

Įtaka

Analizė buvo atlikta remiantis keliomis perspektyvomis:

  • Teisinė - teorija ir praktika – verslo registravimo, nemokumo ir bankroto bei saugių sandorių teisinės sistemos analizė, praktikos ir teorijos neatitikimai, nemokumo įstatymų projektai, verslo registravimas ir saugūs sandoriai;
  • Institucinė ir organizacinė – dalyvaujančios institucijos vaidmens ir įgaliojimų analizė, darbuotojų gebėjimai ir kompetencija; bendro IT kompetencijos lygio Zanzibare analizė, procese dalyvaujančio personalo kompiuterinio raštingumo lygis, institucinių gebėjimų stiprinimo rekomendacijos ir gairės, reikalingos mokymo programos, atitikties išlaidų tyrimas, M&E programa, verslo reformos veiksmų planas;
  • IT ir ICT infrastruktūra – dabartinės infrastruktūros, kuri užtikrintų sklandų registrų veikimą ir susijusią institucijos veiklą, analizė ir projektavimas;
  • Viešosios paslaugos – viešųjų paslaugų prieinamumo tyrimai, klientų pagalbos tarnybos funkcijos bei rekomendacijos kaip sukurti viešąsias paslaugas.

Jeigu siekiate profesinių iššūkių, jeigu Jums svarbu būti stiprios komandos dalimi – prisijunkite prie mūsų!

Šiuo metu ieškome