Kenijos verslo licencijų registras

Iššūkis

Kenijos Vyriausybė siekė sukruti oficialų elektroninį verslo licencijavimo ir mokesčių už licencijas registrą . Registras turi užtikrinti, kad privataus sektoriaus dalyviai turės paprastą prieigą prie visų galiojančių verslo licencijų. Remiantis tarptautine praktika ir kitų šalių patirtimi, šis projektas padės parengti ir įgyvendinti Verslo licencijų registrą. 

Supaprastinta verslo aplinka sumažins korupcijos galimybes, sumažins verslo išlaidas ir paskatins esamus investuotojus plėtrai. Tai taip pat sąlygos naujas investicijas, naujas įsidarbinimo galimybes, sumažins nusikalstamumą, padidins ekonomikos augimo lygį, didesnę mokesčių bazę, padidins pajamas socialinėms paslaugoms ir sumažins priklausomybę nuo licencijavimo pajamų.

Sprendimas

Kenijos vyriausybė kuria visapusišką ir oficialų elektroninį verslo licencijų ir mokesčių registrą, remiantis galiojančiais įstatymais ir taisyklėmis. Registro dėka verslai gali teisėtai remtis elektronine versija, siekiant nustatyti jų teisinius įsipareigojimus.

Suteiktos paslaugos

Projekto metu buvo įgyvendinti šie pagrindiniai darbai: 

  • Paruoštas įgyvendinimo planas;
  • Išplėtota IT strategija, techninės ir programinės įrangos įvertinimas;
  • Specifikacijos paruošimas;
  • Sistemų modulių plėtra;
  • Teisinė bazė;
  • Sistemos diegimas ir testavimas;
  • Mokymai;
  • Viešinimo strategijos parengimas.

Jeigu siekiate profesinių iššūkių, jeigu Jums svarbu būti stiprios komandos dalimi – prisijunkite prie mūsų!

Šiuo metu ieškome