Komercinių registracijos paslaugų vystymas

Iššūkis

2008-2009 metais Ruandos vyriausybė skyrė didelį dėmesį teisinių ir institucinių reformų vykdymui, kad pagerintų savo šalyje verslo aplinką. Viena iš kliūčių sėkmingai įgyvendinti šias reformas buvo finansavimo trūkumas. Norint gauti kreditą, reikėjo sukurti palankią institucinio reguliavimo sistemą, kuri sukurtų asmeninės ir komercinės nuosavybės interesų apsaugą.

Tuo metu veikianti hipotekos registravimo sistema buvo pusiau automatinė, todėl nebuvo galima veiksmingai valdyti darbo procesų, ypatingai sistemos integracijos ir duomenų apsikeitimo su pagrindinėmis institucijomis tokiomis kaip Žemės registras, Nacionalinis ID projektas, finansinių paslaugų teikėjai ir Statistikos institutas.

2009 metais NRD Systems laimėjo viešą pirkimą, kurį organizavo Ruandos vyriausybės atstovas Ruandos plėtros taryba, ir pasirašė sutartį dėl konsultacinių paslaugų teikimo, siekiant suprojektuoti ir sukurti modernų verslo/komercinį registrą Ruandai.

Sprendimas

Ruandos komercinių registracijos paslaugų projektavimas, kūrimas, diegimas ir priežiūra, įskaitant įmonių registraciją, verslo informaciją, kilnojamo turto įkeitimų registravimą ir intelektualios nuosavybės teisių registraciją.

Suteiktos paslaugos:

  • Įstatyminės bazės peržiūra ir reikiamų reglamentų rekomendacijos.
  • Organizacinės struktūros ir pajėgumų įvertinimas ir sukūrimas.
  • Galimybių studijos parengimas.
  • Stebėsenos ir vertinimo sistemos projektavimas.
  • Techninės ir standartinės programinės įrangos specifikacija ir diegimas.
  • Verslo registravimo paslaugų ir procedūrų kūrimas bei įdiegimas, įskaitant: „vieno langelio“ paslaugos principą, verslo įregistravimo paslaugas, mokesčių registravimą ir informacijos dalinimąsi su kitomis viešosiomis institucijomis.
  • Verslo registro įrašų archyvo skaitmenizavimą.
  • Įkeitimų registravimo sistemos, kuri leidžia visą galimą kilnojamąjį turtą naudoti kaip užstatą, sukūrimas ir įdiegimas.
  • Intelektualinės nuosavybės teisių sistemos sukūrimas ir įdiegimas.
  • Instrukcijų, naudotojų vadovų, registracijos formų parengimas.
  • Registracijos internetu ir informacijos paslaugų sukūrimas.
  • Organizacijos vystymas, įskaitant mokymus.
  • Viešųjų ryšių sklaidos kampanijų įgyvendinimas.

2013 metais projektas apėmė verslo registravimo sistemos bei hipotekos registro vystymą, įskaitant viešo portalo sukūrimą.

Projekto rezultatai šie:

  • Sukurta sistema, kuri palengvina elektroninės hipotekos registraciją, įskaitant duomenų pakeitimus pagal Hipotekos įstatymą.
  • Užtikrintas elektroninį hipotekinių paskolų, nuomos, pardavimo ar įsigijimo valdymas pagal Hipotekos įstatymą.
  • Sukurta sistemos integracija, užtikrinanti duomenų keitimąsi tarp Bendrojo centrinio registro, Nacionalinės žemės institucijos, Nacionalinio ID projekto, finansinių institucijų ir Kredito rėmimo biuro.

  • 3

    Registrų projektavimas, sukūrimas ir įdiegimas

  • 8

    Ruandos pasaulio šalių reitinge užimama vieta pagal „Verslo steigimo” kriterijų

  • 45

    Ruandos pasaulio šalių reitinge užimama vieta pagal „Palankios verslui aplinkos” kriterijų

  • >25k

    Skaitmenizuota verslo bylų

Jeigu siekiate profesinių iššūkių, jeigu Jums svarbu būti stiprios komandos dalimi – prisijunkite prie mūsų!

Šiuo metu ieškome